inspektor ds. obsługi systemów policyjnych i poza policyjnych w Referacie Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. obsługi systemów policyjnych i poza policyjnych w Referacie Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 51
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa ul. Myśliborska 65
Czym będzie się zajmować:
-wprowadza dane do policyjnych baz danych KSIP i ERCDŚ,
- dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych bazach danych,
- uzupełnia i przeprowadza modyfikacje wprowadzanych danych
- wykonuje czynności wynikające z potrzeb operacyjnych, dochodzeniowych oraz
administracyjnych w zakresie obsługi informacyjnej
- prowadzi ewidencję kart rejestracyjnych MRD2 i przesyłanie ich do Wydziału Ruchu Drogowego
KSP
- dba o terminowość i poprawność wprowadzanych danych do KSIP
- przygotowuje okresowo na odprawy kierownictwa informacje dotyczące wyników pracy
komendy i stanu statystycznego
Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
wykształcenie : średnie
doświadczenie zawodowe /staż pracy : co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- komunikatywność,
- terminowość, rzetelność, skrupulatność
- umiejętność współpracy
- planowanie i organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie( wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze sekretarsko-biurowym
Co oferujemy:
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Stojaki na rowery na terenie urzędu
- Ruchomy czas pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo- Pozyczkowej
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Warunki pracy
- praca administracyjno – biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym
Dodatkowe informacje
- oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
- nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego,
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
- Uwaga: List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji
- oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
- proponujemy wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,8505 kwoty bazowej tj. 5107,32 zł. brutto ( wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej, kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok) . Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 47 72 382-40
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne pod względem merytorycznym
- rozmowa kwalifikacyjna