Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

inspektor ds. obsługi finansowej oraz gospodarki mandatowej w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego

Wymiar etatu: 1 

Adres urzędu    

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI        

03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 51

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa  ul. Jagiellońska 51

Czym będzie się zajmować:

Osoba na tym stanowisku:

  • wykonuje obowiązki administratora stanowiska  dostępowego zgodnie z polityką bezpieczeństwa dla systemu PUE MANDATY.GOV.PL
  • prowadzi kompleksową obsługę gospodarki mandatowej w Komendzie Rejonowej Policji   Warszawa VI,
  • przyjmuje, rejestruje druki delegacji oraz rozlicza koszty delegacji policjantów i pracowników Policji,
  • przyjmuje i rozlicza faktury za osoby zatrzymane,
  • przyjmuje, sprawdza i przekazuje do Wydziału Finansów KSP wezwania do zapłaty dla osób przebywających w PDOZ,
  • sporządza listy dopłat do wypoczynku policjantów na podstawie stosownej dokumentacji,
  • przyjmuje i sprawdza sporządzone listy za posiłki regeneracyjne

Kogo poszukujemy

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

wykształcenie : średnie

doświadczenie zawodowe /staż pracy :  co najmniej  1 rok  w zakresie  administracyjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli  „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji  pracy własnej,
  • umiejętność pracy w Zespole
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie( wymagania dodatkowe)

wykształcenie: wyższe

  •    doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy  na podobnym  stanowisku

Co oferujemy:

  • pomieszczenie lub stojaki  na rowery na ternie urzędu,
  • miejsce parkingowe na ternie urzędu,
  • dofinansowanie do wypoczynku  pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,   wynosi co najmniej 6%.

  • Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne ( z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy)

Warunki pracy

  • praca administracyjno – biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym  powyżej   4 godziny  wymiaru czasu pracy,
  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • praca w wymuszonej pozycji ciała

Dodatkowe informacje

  • oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
  • nie rozpatrzymy oferty, którą  nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego,
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
  • uwaga list motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów)  oraz własnoręcznie podpisane,
  • kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub meilowo o terminie kolejnego etapu naboru,
  • Jednocześnie kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadomieni  telefonicznie ani pisemnie.
  • oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone,
  • proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,9142 kwoty bazowej, co stanowi kwotę 4192,96 zł.  brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący 5% do 20% miesięcznie
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 47  72 382 40

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • analiza ofert spełniających wymagania formalne pod względem merytorycznym
  • rozmowa kwalifikacyjna

 Twoja aplikacja musi zawierać ( dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  • kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą  „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego  zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

Aplikuj do: 18.04.2023 r.

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 1188402 na adres

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI

ul. Jagiellońska 51

03-301 Warszawa

Dokumenty należy złożyć do dnia 18.04.2023 r.

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia  oferty do urzędu

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI,  ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa,
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-meil: iod.krp6@ksp.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 07.04.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Rejonowa Policji - Warszawa VI
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Paulina Onyszko
Osoba udostępniająca informację:
Paulina Onyszko
do góry