inspektor ds. obsługi sekretarsko-biurowej w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Warszawa Targówek
KOMENDANT REJONOWY POLICJI WARSZAWA VI poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. obsługi sekretarsko-biurowej w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Warszawa Targówek
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 51
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa ul. Chodecka 3/5
Czym będzie się zajmować:
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi sekretariat Komendanta Komisariatu Policji warszawa Targówek;
- prowadzi terminarz spotkań, narad Komendanta i Zastępców Komendanta Komisariatu Policji Warszawa Targówek;
- zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w sekretariacie Komendanta;
- prowadzi dzienniki korespondencyjne, podawcze oraz rejestry ewidencji;
- kompletuje, przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii;
- przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. „BC”;
- prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich pracowników KP Warszawa Targówek;
- prowadzi ewidencję pieczęci i stempli przypisanych policjantom KP Warszawa Targówek;
- obsługuje system informatyczny Elektroniczny nadawca, e-PUAP, SWOP, Poczta elektroniczna.
Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
wykształcenie : średnie
doświadczenie zawodowe /staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w obszarze administracyjno-biurowym.
pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, urządzeń biurowych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, terminowość, rzetelność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne , jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie( wymagania dodatkowe)
wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku.
Co oferujemy:
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
- miejsce parkingowe na terenie urzędu,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
- Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Warunki pracy
- praca administracyjno – biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny wymiaru czasu pracy,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca w wymuszonej pozycji ciała.
Dodatkowe informacje
- oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
- nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego,
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
- uwaga list motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane,
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mail o terminie kolejnego etapu naboru,
- jednocześnie kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadomieni telefonicznie ani pisemnie,
- oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone,
- proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,8016 kwoty bazowej, co stanowi kwotę 3946,31 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący 5% do 20% miesięcznie
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 72 382 40.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- analiza ofert spełniających wymagania formalne pod względem merytorycznym,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
- kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł nie pełniła/ł służbę w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. 9Dz U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Aplikuj do: 28.07.2023 r.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta pracy” na adres:
Zespół Kadr i Szkolenia Wydział Ogólny Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
ul. Jagiellońska 51
03-301 Warszawa
Dokumenty należy złożyć do dnia 28.07.2023 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI, ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa,
- Kontakt do inspektora ochrony danych: email: iod.krp6@ksp.policja.gov.pl,
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI,
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.