Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

inspektor do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektora do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym 

 

Wymiar etatu: 1 

Liczba stanowisk: 1

Adres urzędu:

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI 

 ul. Jagiellońska 51

 03-301 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Czym będzie się zajmować osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
  • przyjmuje, rejestruje, przechowuje wydaje i wysyła dokumenty jawne,
  • sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego oraz sporządza wykazy spraw nie załatwionych przez policjantów i pracowników,
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje, przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
  • przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. „BC”,
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego,
  • rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia do służby/pracy w innych jednostkach organizacyjnych Policji,
  • obsługuje system informatyczny elektroniczny nadawca.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą: (wymagania niezbędne):

wykształcenie : średnie

doświadczenie zawodowe /staż pracy : co najmniej  6 miesięcy w obszarze  administracyjno-biurowym;

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość,  rzetelność, komunikatywność,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze sekretarsko-biurowym.

Co oferujemy:

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Miejsce parkingowe na ternie urzędu,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

Dostępność:

  • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną cz też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin wymiaru czasu pracy, naturalne i sztuczne oświetlenie, budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów, na zewnątrz i wewnątrz budynku brak windy osobowej.

Dodatkowe informacje:

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę i sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotycz to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotycz to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Przyślij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Jednocześnie kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie,
  • CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
  • Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,9846 kwoty bazowej ( wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z  zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej,  kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok) Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 47 72 382 40.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
  • Rozmowa kwalifikacyjna.

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  • kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”  lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy.

Aplikuj do: 29 sierpnia 2022 r.

 

W formie papierowej z dopiskiem „ ogłoszenie nr „103918” na adres :

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI

ul. Jagiellońska 51

03-301 Warszawa

  • Dokumenty należy złożyć do 29.08.2022 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI, ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa,
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.krp6@ksp.policja.gov.pl,
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI,
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Metryczka

Data wytworzenia : 18.08.2022
Data publikacji : 18.08.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Rejonowa Policji - Warszawa VI
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
kom. Paulina Onyszko
Osoba udostępniająca informację:
Paulina Onyszko
do góry